Dowiedz się więcej o wartościowych suplementach, produktach i najnowszych badaniach w świecie etycznych witamin

Dziesięć kroków do ZDROWIA SERCA

Naturalne rozwiązania dla Twojego zdrowia.



1. Zredukuj stres
 

Nic nie stawia serca pod większą presją niż stres. Poznaj techniki radzenia sobie ze stresem, aby zobaczyć, co Ci odpowiada: czy to jest spacer na łonie natury, joga, medytacja czy po prostu trochę spokoju i bycia ze sobą.

2. Wyeliminuj cukier

Zmniejszenie całkowitego spożycia cukru to prosta strategia, która może zmniejszyć stan zapalny. Cukier ma silne działanie zapalne i może przyczyniać się do rozwoju chorób sercowo-naczyniowych. Niech Twoje posiłki zawierają zdrową, nieprzetworzoną żywność : kolorowe warzywa, chude białka i zdrowe tłuszcze Omega

3. Zmniejsz spożycie soli 

Podobnie jak w przypadku cukru, sól jest ukryta w wielu przetworzonych produktach żywnościowych i zwiększa ciśnienie krwi, powodując stres serca. Zamień gotowe dania na pełnoziarniste, zawierające bogate w składniki odżywcze  warzywa, orzechy, nasiona, oleje i awokado.

4. Ogranicz spożycie alkoholu 

Nadmierne spożycie alkoholu może przyczynić się do uszkodzenia tkanek serca, ale również przetwarzanie alkoholu przez wątrobę może podnieść częstość akcji serca i działać jako stresor.

5. Niższe spożycie kofeiny

Kofeina jest stymulantem, który podnosi częstotliwość akcji serca. Ograniczenie spożycia kofeiny pozwala na uzyskanie korzyści płynących z określonych składników odżywczych przy jednoczesnym zmniejszeniu stresu sercowo-naczyniowego.

6. Bądź aktywny 

Serce to mięsień, który lubi nasz łagodny wysiłek. Idź do sklepu piechotą , wejdź schodami, zamiast wjechać windą,wszystko aby zwiększyć ruch przez cały dzień. Bycie aktywnym poprawia zdrowie układu sercowo-naczyniowego i jego wydajność. 

7. Uśmiechaj i śmiej się

Śmiech to świetny środek przeciwstresowy i w dodatku jest zaraźliwy! Badania społeczne wykazały, że ci, którzy częściej się śmieli, czuli się mniej zestresowani i mieli obniżone ciśnienie krwi.

8. Oddychaj! 

Brzmi to być może w pierwszej chwili niedorzecznie, ale możemy być nieświadomi tego, jak oddychamy i jak często powracamy do krótkich oddechów. Skoncentrowanie się na oddychaniu i wykonywaniu ćwiczeń oddechowych jest cudowną techniką likwidacji stresu .

9. Śpij dobrze 

Spokojny sen pozwala obudzić się odświeżonym i pełnym sił . Jednak słaby sen i bezsenność są związane ze zwiększoną chorobą sercowo-naczyniową. Najważniejsze wskazówki to: ciemny, chłodny, cichy pokój , wyłączanie urządzeń cyfrowych co najmniej 2 godziny przed snem, medytacja lub czas spokoju i napój na bazie magnezu.

10. Rozważ suplementy

Suplementy diety to świetny sposób na zapewnienie, że wszelkie niedobory żywieniowe z Twojej diety są uzupełnione. Ponadto, kiedy dana osoba jest predysponowana do zwiększonego ryzyka chorób serca , może mieć większe zapotrzebowanie na składniki odżywcze, niż może zapewnić jej dieta.

Spodobał Ci się tekt poleć go znajomym:

Produkty które mogą Cię zainteresować

Koenzym Q10 30mg z MCT

Koenzym Q10 określany inaczej ubichinol jest jednym z najważniejszych odkryć XX...

71,00 zł